نظرسنجی

در این که مردم آمریکا، مردم با فرهنگی هستن شکی نیست ولی از این تعجب می کنم که چرا 59 درصد 

از همین مردم با فرهنگ با بمباران هسته ای ایران ،حتی در صورتی که  2 میلیون نفر کشته بشن موافقن 

 اینجا  رو ببینید. 

۲۲:۱۳
montazer 313
۲۸ خرداد ۹۵ , ۲۲:۱۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*********** ** ****** **** ********** ****** ********** **** *** ********************* **** **** ************** **** *****

پاسخ :

خخخخخخخخخخ
از اونجایی که این کامنت خودمون رو زیر سوال می برد :دی
با هماهنگی اتاق فرمان سانسور شد . 
ممنون از نظرتون :)
من :)
۲۸ خرداد ۹۵ , ۲۲:۳۲
جای تعجب داره....

پاسخ :

چرا؟
رگـ ـها
۲۸ خرداد ۹۵ , ۲۲:۳۵
بافرهنگ بودن چه ربطی به خوی وحشی گریشون داره ؟ :|

پاسخ :

یعنی نمیشه آدم با فرهنگ باشه در عین حال مثل مردم آمریکا وحشی هم باشه ؟!
من :)
۲۸ خرداد ۹۵ , ۲۲:۳۹
هیچ وقت نمیتونم این نتایج رو باور کنم
ایران همیشه با اغراق مینویسه
و حرف میزنه .

پاسخ :

این نسخه ی زبان اصلی همین مقاله از سایت والستریت ژورنال :

http://www.wsj.com/articles/would-the-u-s-drop-the-bomb-again-1463682867

+اینقدر بد بینی به خودی ها خوب نیست!!!
رگـ ـها
۲۸ خرداد ۹۵ , ۲۲:۴۲
نمیدونم الان خودمم در ابهام فرو رفتم !
اگه با فرهنگن نباید وحشی باشن
اگه وحشین بافرهنگ نیستن
عجب :)) :|

پاسخ :

عجب سوال چالش برانگیزی کردم :دی 
رگـ ـها
۲۸ خرداد ۹۵ , ۲۲:۵۵
به نظرم به طور کلی بستگی به "تعریف" فرهنگ داره . اگه فرهنگ رو اون چیزی که مردمش پذیرفتن و دارن باهاش زندگی میکنن در نظر بگیریم تضادی با وحشی بودنشونم نداره :|
یعنی در عین حال که یه سری فرهنگ های خوبم دارن اگر واقعا با کشت و کشتاری به این وسعت موافقن قطعا وحشین ! :|

پاسخ :

تاریخ آمریکا تاریخ وحشتناکیه ساکنان فعلی آمریکا غالبا قاتلان و اشرار اروپایی بودن که به آمریکا تبعید شده بودن
قتل و خون ریزی و... تو خونشونبوده و هست:| 
چقدر سرخ پوست و سیاه پوست کشته شدن تا این تمدن 200-300 ساله آمریکای فعلی شکل بگیره...!!!
سرباز جامانده
۲۸ خرداد ۹۵ , ۲۳:۱۱
خدا حفظشون کنه.این نشونه ی علاقه وافرشون به ماست.

پاسخ :

الان این افعال معکوس بود :دی ؟!
رگـ ـها
۲۸ خرداد ۹۵ , ۲۳:۱۲
این چالشم حل شد شکر خدا !
بریم سراغ بعدی :))))

پاسخ :

دوستان هنوز باهاش درگیرن شما می تونید برای چالش بعدی خودتون رو گرم کنید :)))

والا... 
montazer 313
۲۸ خرداد ۹۵ , ۲۳:۱۴
مگه چی گفتم؟خب حرف بدی نزدم که

پاسخ :

نه اصلا حرف بدی نبود منتها طبق قاعده ی هر راست نشاید گفت ترجیح دادم سانسورش کنم :)
montazer 313
۲۸ خرداد ۹۵ , ۲۳:۳۵
بله ممنون...شایدم درست نبودمن اینقدرتندی کنم...

پاسخ :

خواهش می کنم :)
مهتاب
۲۸ خرداد ۹۵ , ۲۳:۴۱
سلام
همه مردم دنیا فرهنگ دارن البته به تعریفشون از فرهنگ بستگی داره ک چی باشه.
برا بمباران هسته ای ایران هم بخاطر تبلیغات غلطی ک دولتشون علیه کشور ما کردن هس یه مستند نشون میداد مردم امریکا میگفتن در اینجا هی تبلیغات بدی میکنن ک اذاهان عمومی رو نسبت به کشور ایران بد کنند

پاسخ :

سلام 

موافقم تا حدودی ولی این دلیل خوبی نیست برای دشمنی کورکورانشون !!!
اسطرلاب ‌‌
۲۹ خرداد ۹۵ , ۰۰:۰۲
:/
نه خب
آخه اونا خیلی با فرهنگن

پاسخ :

این فرهنگ با این خو تضاد نداره اونوقت ؟!
اسطرلاب ‌‌
۲۹ خرداد ۹۵ , ۰۰:۱۱
ای باااااااااااااااااااااابا حالا اگه همین دو میلیون آدم گربه بودن که بالای درخت گیر کرده بودن اینقد براشون آتیش نشانی سازمان ملل ردیف بود که چی:/
بعدشم خارج از شوخی تصویر اونا ازما مخدوشه:)i

پاسخ :

هرچقدر هم مخدوش باشه 2 میلیون آدم که خیلی هاشون زن و بچه بی گناه هستن با تفکر اینا مستحق مرگ هستن :/
اسطرلاب ‌‌
۲۹ خرداد ۹۵ , ۰۰:۴۴
وقتی مخدوشه همه مستحق مرگن...

پاسخ :

که اینطور:)
اَسی ...
۲۹ خرداد ۹۵ , ۰۰:۵۳
از بس تو مخشون فرو کردن که ایران اله و بله :/

پاسخ :

همین طوره:)
یک من
۲۹ خرداد ۹۵ , ۰۰:۵۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من این پست و بعضی از نظرات رو دیدم و متاسف شدم ..
شمایی که میگی آمریکایی ها وحشی هستند فکر نمی کنی جزو اون درصدی هستی که با حمله موافقت کردن؟
اولا نظرسنجی در رابطه با ایران و القاعده به وجود آمده . و این علت های زیادی داره.
شما یک آمریکایی جان دوست هستید . میبینی داعش با یک من ریش به اسم اسلام آدم می کشه و القعاده با یک من ریش به اسم اسلام انفحار انتحاری می کنه .. مسلمون وارد میشه و 50 نفر و ذر یک پارتی می کشه و 50 نفر رو زحمی می کنه . بعد یک نفر می ره اسراییل و تو پاساژ آدم های غیر نظامی رو می کشه. بعد رییس جمهور ایران میره در سازمان ملل داد هولوکاست می زنه و بعد از اون یک سری سایت ها و رسانه های خبری داخلی دایم اسراییل رو می کوبند و فریاد می زنند و عده ای به سفارت عربستان حمله می کنند و با فریاد الله اکبر دقیقا صدایی که وقتی یکی می خواهد انفجار انتخاری انجام بدهد شیشه می شکند . بعد مدارکی یافت ( یا جعل ) می شود از اینکه ایران از گروه هایی حمایت می کند که در لیست ها جزو گروه های تروریستی هستند . بعد همه سران کشورهات هم ریش دارند و تو هیچ چیزی ازشون نمی دونی .
بعد رسانه ها هر روز یه سوژه ای از برخی تند رو های ایران پخش می کنند برات و می گویند اگر این روی کار بیاید همه ما را قتل عام می کند مثل ما که الان ترامپ را وحشی می دانیم ..
از طرفی هر سایتی اسم ایران را می زنید بمب اتم و فعالیت های هسته ای و تروریست نتیجه اش میاد . یه اسلام یا عاشورا می زنی پر صحنه های خشن .. معلومه من آمریکایی میگم کلا هرچی مسلمونه بمب اتم بزنن پودر بشن کره زمین صاف بشه ..
یک کم باید بیشتر فکر کنیم .. **** ***** ****** * ***** **** ** ** ** **** **** ***** ** ****** *** ***** ** ******** دروعی بیش نیست .. در آمریکا هیچ کس چیزی به اسم ایران نمی شناسد . همکلاسی دارم از آمریکا آمده و من چند کار کردم و تعجب کرد .. از اینکه من ایرانی هستم و انقدر مهربان ..
خیلی عوامل دست به دست هم میده که ذهن شما یک تصمیم رو بگیره .
بعضی هام ماشالا وطن رو مفت می فروشن .. ما حقمونه و بمب اتم سهله و ... عزیزم شما یه فکری به ریشت بکن .. خیلی ها رو دیدم مخصوصا تو فیس بوک کارش تخریب ایران و ایرانیه ..
وقتی خودمون از کشور خودمون بد میگیم از خارجیا نباید انتظار داشت ..
خیلی باید عمیق نگاه کرد .. حیلی ..
هرگز به رسانه اعتماد نکنید ... هرگز ...
چه خارجی اش .. چه ایرانی اش .. چه بی بی سی و چه تنسیم ..
من دوست آمریکایی زیاد دارم ..
مجال توضیح نیست ..
امریکا 180 میلیون نفر جمعیت داره .. نه آمار نظر سنجی ...

پاسخ :

خیلی احساسی برخورد می کنی شما ، یکم ریلکس باش. 

به قول اون پیرزنه : ریلکس ریلکس ریلکس تر :)))

دونکته : 

اون جمله هم بخاطر اینکه توهین بود سانسور شد .
چشم رو نمیشه رو واقعیت ها بست .

عاشق بارون ...
۲۹ خرداد ۹۵ , ۰۳:۱۳
ای بابا آمریکایی ها ماهن! :)) نگین اینا رو الان یه ملت ایران میریزن سرتون ها! :دی این آمارا همش دروغه! آمریکایی ها ملت با شعور و مهربون! و خوبی هستن! این چیزا ازشون بعیده! والا!

پاسخ :

۶۰ درصد :)))))
رگـ ـها
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۴:۱۳
چی شده ؟ :د

پاسخ :

یه متن نوشتم از پروندش...!!!!!!!!
رگـ ـها
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۵:۰۹
کلا یه مدته داره بلاگفا بازی درمیاره :|

پاسخ :

بلاگ یا بلاگفا؟
رگـ ـها
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۵:۱۳
بلاگ ادای بلاگفا را در می آورد .

پاسخ :

اگزکلی :/
سعید
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۵:۳۶
چون اونها هی نمیدانند که ایران و خاور میانه کجا هست!!!

چون ایران رو مترادف با داعش میبینند!!!

چون رسانه ها دست اوناست!!!

بازم بگم؟؟؟

پاسخ :

اینم دلیل منطقیه :))
سعید
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۵:۴۳
جواب به دوستمون(یک من)

با بخشی از حرفات موافقم. بخشیش البت.

شما میگین به حرف رسانه ها نباید اعتماد کرد، در صورتی که به لطف همین رسانه ها ما ب اینجا رسیدیم! وگرنه باید توو عصر انسانهای اولیه بودیم. رسانه یک فرصته و یک تهدید.
بستگی داره چطور استفاده بشه.

الان همین رسانه به لطف اتاق فکر اوونوری ها یک فرصته ک باعث این نظرسنجی شده.
چون تصویر ایران و ایرانی رو با داعش و طالبان و اسلام دست نشانده خودشان یکی کردن.

حرفها زیاده برا گفتن.
(ولی من حوصله تایپ ندارم)


عمو جون! ب شمام ایراد میگیرم ی ی فرهنگ(هر چند از نظر ما بی فرهنگ) رو ب سخره گرفتی!!!
والا

پاسخ :

کی رو به سخره گرفتم عموجان ؟!
Mr. Moradi
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۶:۲۳
این غلطه به نظرم ...
فرهنگ یه چیز مشترک بین مردم هست .. یه رفتار کلی ... به نظر بنده رفتار کلی اونا اصلا درست نیست ... فرهنگ اونا فرهنگ خوب و قابل استنادی نیست .. مردم امریکا صرفاً یک شعورِ حداقلی و یک رسم‌هایی رو انجام میدن که ما از اینجا اینقدر خوبی‌هاش رو بزرگ میبینم که میگیم فرهنگشون خوبه!!! فرهنگشون درست نیست ...

پاسخ :

خب اینم نظر خوبیه و مشابه نظر یکی از دوستان وبلاگ نویسه!!!
Mr. Moradi
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۶:۲۸
من نظرات رو نخوندم و نمیدونم مشابه کدوم یک از دوستانِ وبلاگ نویسه :))
+ عکسِ هدرتون خیلی خوبه اصن ://

پاسخ :

یکی از دوستان دیگه هم نظرش توحش نهادینه شده در به اصطلاخ فرهنگ آمریکا بود 
که از دیدگاهی به نظر شما نزدیکه!!!

+ قند خونت افتاد؟!:دی
سعید
۲۹ خرداد ۹۵ , ۲۳:۴۲
دوست عزیز
Mr. Moradi

اینکه فرهنگ اونا خوبه یا بده ، غلط یا درسته رو ما نمیتونیم نظر بدیم! گذر زمان بیان میکنه ک چی درسته و چی غلط.
بذار اینطور مثال بزنم شما توو ی موضوعی ی سلیقه ای دارین،منم عکس اون سلیقتون. من نمیتونم صرفن به این دلیل ک سلیقه من اینطوریه، بگم شما اشتباه میکنین.(در مورد فرهنگ هم همینطوره)

من طرفدار فرهنگ اونور آبی ها نیستم. ولی توو اون فرهنگ ها هم بعضی نکات هست ک بهتره به فرهنگ ایرانی اضافه شه. مثل سختکوشی ژاپنی هاا. (رو در بایستی نداریم ک! ما ایرانیا ذاتن تن پروریم!)

خلاصه صرفن ب خاطر ی سری اتفاقان نمیشه فرهنگ مردم یک کشورو زیر سوال برد. چون اونام همین استدلالو میتوونن علیه ما و فرهنگ ما داشته باشن.

پاسخ :

ممنون بابت این نظر 
دارم کم کم بهت امیدوار میشم سعید :)))))
سعید
۲۹ خرداد ۹۵ , ۲۳:۴۹
مردم ینگه دنیا رو!!!

والا

الان نگی ازشون دفاع میکنم. ولی شمام اگه جا اونا بودی و رسانه ها انقدر تبلیغ بد در مورد یک موضوعی مثل این میکردن، ممکن بود رای شمام مثبت باشه.


پاسخ :

بدون هیچ تعصبی اینو میگم : من تحقیق می کردم همونطور که اکثریت دانشگاهیان و اهل فرهنگ اونا تحقیق کردن و نظر منفی در مورد ما ندارن !!!
سعید
۳۰ خرداد ۹۵ , ۱۰:۰۶
یعنی تا حالا بهم امیدوار نبودی؟؟؟
که الان کم کم داری میشی؟

:(((

پاسخ :

یکی از دوستان خاطره ای از تو داره حضورا برات میگم اون موقع منظورمو میگیری :)))
سعید
۳۰ خرداد ۹۵ , ۱۳:۴۶
من:
:///

اون ایمجوی تلگرام هست چپ چپ نگاه میکنه! همون!!!

پاسخ :

منم همین :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan