خط خطی ها یک ساله شد...

چند روز پیش که داشتم با یکی ازدوستانم تلفنی حرف میزدم بهش گفتم

 که این آوارگان سوری رو خوب می فهمم 

چون یه بار بلاگفا آواره ام کرده...

دوران اوج وبلاگ نویسی من در بلاگفا بود .

خیلی نوشته های خوبی داشتم خیلی مخاطبین زیاد و صمیمیی داشتم 

ولی متاسفانه زیر ساخت آبکی بلاگفا تحمل طوفان رو نداشت و

 خونه ی من و هزاران نفر دیگه  رو نابود 

و باعث شد تا برای همیشه مهاجرت کنیم . 

امروز اینجا یکساله شد یکسالی که خیلی خیلی زود گذشت.  



ای کاش زودتر اومده بودم بلاگ!!!!!!

۱۴:۳۴
عاشق بارون ...
۲۷ خرداد ۹۵ , ۱۴:۴۰
واقعاً چقدر زود میگذره! تبریک! :)

پاسخ :

عمرمون داره میره...:( 

+مچکرم:)
دچــ ــــار
۲۷ خرداد ۹۵ , ۱۴:۴۱
اینجا حوبه؟:)
تولدت مبارک همساده:)

پاسخ :

یعنی چی دقیقا اینجا خوبه ؟

+قربونت همساده :)
montazer 313
۲۷ خرداد ۹۵ , ۱۴:۵۰
تولدتون مبارک😁
باشه ازاین شادی ها

پاسخ :

تولد خودم نیست که تولد وبمه :|
ممنونم :)
سرباز جامانده
۲۷ خرداد ۹۵ , ۱۴:۵۱
تولدش مبارک.ایشالا100 ساله شه.

کیک لطفا شکلاتی باشه

پاسخ :

مچکرم اگه تا اون موقع دنیا زیر و رو نشده باشه :دی

کیک موزی دوس دارم من :))))
سرباز جامانده
۲۷ خرداد ۹۵ , ۱۵:۰۷
ما دیشب کیک داشتیم.لایه های موز داشت :دی

پاسخ :

به به به :)))))))
من :)
۲۷ خرداد ۹۵ , ۱۵:۰۸
من بلاگ رو خیلی بیشتر از بلاگفا دوست دارم
اما بلاگفا ی حس و حال دیگه ای بود

پاسخ :

منم همین حس رو دارم ...:/
Lady cyan ※※
۲۷ خرداد ۹۵ , ۱۵:۰۹
مبارکه باشه:)))))))))))

پاسخ :

متچکرم:))
خاتون قصه های من
۲۷ خرداد ۹۵ , ۱۵:۲۷
یک ساله شدن وب تون مبارک باشه^-^

پاسخ :

ممنون ^_______^ 
اَسی ...
۲۷ خرداد ۹۵ , ۱۵:۴۷
آخی...
مبارکه :)
ایشالا تا آخر عمرتون عمر کنه و دیگه نشنویم بگید: برم برم ://

پاسخ :

مچکرم :)) 

ان شالله وبلاگ شما هم حالا حالاها براتون تک چرخ بزنه :دی 

والا... 
yasna sadat
۲۷ خرداد ۹۵ , ۱۹:۱۵
تولدش مبارک…

پاسخ :

مچکرم ان شالله برا وب شما :دی 
.....
۲۷ خرداد ۹۵ , ۱۹:۵۶
سلام
سوال دارم، اشکال نداره بپرسم؟؟

پاسخ :

سلام 

بفرمایـیید:) 
Weiß Eule
۲۸ خرداد ۹۵ , ۰۰:۲۱
مباارکه...مباارکه...
از طرف حامی بلاگفا|:

پاسخ :

مچکرم مچکرم :)) 

همچنان از بلاگفا متنفرم :/ 

والا... 
رگـ ـها
۲۸ خرداد ۹۵ , ۰۰:۳۲
تولدش مبارک ^~^

پاسخ :

مچکرم:))))
دچــ ــــار
۲۸ خرداد ۹۵ , ۰۳:۲۱
آقا پستتو دیدم رفتم کلی گشتم تا عمر بلاگم رو پیدا کردم! عمرش مایه شگفتی خودم شد حتی :)))

یعنی بیان سه سال و نیمه راه افتاده؟!!

پاسخ :

گشتن نمیخواد که یک تیک رو فعال می کنی عمر وبتو نشون میده :) 
بیان هم خیلی زود بزرگ شد :دی 

والا... 
من :)
۲۸ خرداد ۹۵ , ۱۰:۱۹
بلاگفا میخواس ماها رو بیرون کنه
وگرنه چرا الان خراب نمیشه :))

پاسخ :

خاک بر سرش لیاقت ما رو نداشت :دی 

والا... 
goli sh
۲۸ خرداد ۹۵ , ۱۱:۱۹
بلاگفا صمیمی تر بود انگار

پاسخ :

شاید :/
یک من
۲۸ خرداد ۹۵ , ۱۶:۱۹
منم دوران اوج خوبی روی بلاگفا داشتم و متاسفانه از بین رفت ..
منم نزدیکیا هستم ..
خیلی خیلی ممنونم از اینکه لطف کردی و نظر قرار دادی روی وبلاگ من

پاسخ :

منم نزدیکیا هستم ... 

این جمله یعنی چی ؟! 

+ خواهش می کنم قابلتو نداشت :دی 
مهتاب
۲۹ خرداد ۹۵ , ۰۰:۰۷
تولد وبتون مبارک :))ان شالله همیشه چرخش بچرخه

پاسخ :

مچکرم :)

باید همیشه روغن کاریش کنم تا خراب نشه چرخش:دی

والا...
سعید
۳۰ خرداد ۹۵ , ۱۳:۴۸
این نیز می گذرد!!!

(ربطش ب بی ربطیشه! گفتم ی چیزی بگم فقط! چپ چپ نگام نکن!عع)

پاسخ :

باشه نگاه نمی کنم :)
مژگان
۰۳ تیر ۹۵ , ۱۱:۵۶
سلام...
تولد وبتون موبارکا باشه...
چقدر زود گذشت آدم باورش نمیشه واقعا...
امیدوارم ک هیچوقت دیگه ای واسه وبلاگ هیچ بنده خدایی مشکلی پیش نیاد حالا میخواد بلاگفا باشه یا هرچیز دیگه ای...

پاسخ :

سلام مچکرم :)))

واقعا خیلی زود گذشت مخصوصا برای شما که کم سر می زنید :دی 

والا... 
مژگان
۰۳ تیر ۹۵ , ۱۹:۱۱
سلام...
کم سر نمیزنم ولی بیشتر وقتها خاموشم...

پاسخ :

سلام 

هر جور که راحتین :)
مژگان
۰۳ تیر ۹۵ , ۲۲:۲۶
سلام...
باشه:)

پاسخ :

آفرین(: 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan