رویای پادشاهی

مثلا بعضی وقت ها فکر می کنم چه خوب میشد یه شاهزاده بودم که تو یه قلعه باشکوه زندگی میکرد 

در عین حال تنها فرزند ذکور پادشاه هم می بودم و وارث تاج و تخت پادشاه :دی

روزها از قلعه میومدم بیرون می رفتم دَدَر شب ها برمی گشتم به امورات شخصی و کارهای مملکت 

رسیدگی می کردم . 

بعد چون هیچ خانواده ای در حد خانواده پادشاهی ما نبود، دختر پادشاه کشور همسایه رو می گرفتم که هم

روابط سیاسی رو با کشور همسایه محکم کرده باشم و هم اون دختر بشه ملکه و مادر بچه هام ((: 

اینقدر هم پادشاه خوبی می شدم که مردم از دستم راضی باشن و برای سلامتیم همیشه دعا کنن :دی

این شما و این کاخ پادشاهی  : 

۲۳:۱۳
سرباز جامانده
۲۵ خرداد ۹۵ , ۲۳:۵۰
تعارف نکنید توروخدا.

پاسخ :

کلا آدم اهل تعارفی نیستم :دی 
محمد حسین
۲۵ خرداد ۹۵ , ۲۳:۵۶
ما هم وزیر ...

پاسخ :

شما تاج سری ، اصن حاکم شرع می فرماید : جایی که آب باشه تیمم باطله . 
اصن شما باشی من از قدرت کناره گیری می کنم تخت پادشاهی رو تحویل خودت میدم :)))
والا... 
سرباز جامانده
۲۶ خرداد ۹۵ , ۰۰:۰۳
ولی رویای جالبیه

پاسخ :

خیلی:)))
آکو لاد
۲۶ خرداد ۹۵ , ۰۱:۴۵
تخیلت عالیه

پاسخ :

لطف داری:))
من :)
۲۶ خرداد ۹۵ , ۱۸:۱۵
:|
فک کنم فیلم زیاد می بینین :D

پاسخ :

فیلم تخیلی دوست ندارم برعکس بقیه :)) 
ghazaleh ...
۲۶ خرداد ۹۵ , ۱۹:۵۵
خوبه دیگه :))))

آفرین آفرین ^_^

پاسخ :

احسنت :)))

یادم باشه یه پست خوب هم به شما بدم بخاطر این تشویق :دی 

والا... 
یک من
۲۶ خرداد ۹۵ , ۲۳:۴۹
میگم برادر یک وقت بهت فشار نیاد ...
لطف کردی اومدی نظر دادی ...
ممنونم یک دنیا
بهش پاسخ هم دادم

پاسخ :

نکنه توام پست میخوای تو دستگاه حکومتی ما که ناراحتی ؟! 

والا... 

+خوندم جوابتو. 
yasna sadat
۲۷ خرداد ۹۵ , ۰۰:۳۱
مث کاخ تو قصه جک و لوبیای سحر امیزه بیشتر:))

پاسخ :

نه کاخ جک لوبیای سحرآمیز شبیه کاخ منه :|
مارکر زرد :)
۲۷ خرداد ۹۵ , ۰۱:۲۴
بالاخره هر کسی تو زندگیش چیز هایی میخواد و من تخیلات شما رو تحسین میکنم . منم بال میخوام ! ولی بال دارم ؟ یا بال خواهم داشت ؟ نه متاسفانه . ان شاء الله که منظور رو رسونده باشم .
و من الله توفیق .
:))

بله خیلی بی تربیتی کردن . ولی ناراحت شدن من به خاطر این بود سن این بچه بازی ها یعنی داره میره بالاتر ؟ نه لطفا :|

پاسخ :

یعنی میگید اینها همش الکیه ؟! 

یادم باشه وقتی پادشاه شدم میدم شما رو تبعید کنن تا رویایهای یه پادشاه رو دست کم نگیرید ://

والا... 
مارکر زرد :)
۲۷ خرداد ۹۵ , ۲۰:۱۱
من اون نوقع بال دارم خودم پرمیکشم میرم :))

پاسخ :

مگه کفترین که بال درآرین ؟! :دی 

والا...
goli sh
۲۸ خرداد ۹۵ , ۱۱:۲۱
بگین چای نبات بیارن براتون
دلتون درد نگیره ی وخت
:)

پاسخ :

نوشیدنی خنک رو ترجیح میدم الان :دی 
سعید
۲۹ خرداد ۹۵ , ۲۳:۵۴
فکرشو کن اگه پادشاه(فرزندش) بودی، اون موقع اووون اسمشو نبرهاا چه تعظیمی برات میکردن! و مسیر زندگیت میشود ی خط مستقیم!!!!
ن مثل الان ک ی جاده کوهستانیه!!!

(اینطور نگاه نکن! من از تو بدترم! برو خدا رو شکر کن لاقل آسفالتی! من سنگلاخیههههه!)

پاسخ :

اگه پادشاه بودم میدادم ف.ظ رو همه مردهای .... .... شهر .....کنن تا سر حد مرگ :))))))))))))
سعید
۳۰ خرداد ۹۵ , ۱۰:۰۷
این همه خوشونت از شما بعیده عمو!!!

:///

پاسخ :

اگه اعتراضض داری بدم تو هم آره ...:دی 

والا... 
سعید
۳۰ خرداد ۹۵ , ۱۳:۴۹
ما که گردنمون از موو هم باریکتر!
بسه زوان(زبان بسته) تر از من نیافتی؟
:(((

پاسخ :

نه !!!
سعید
۰۱ تیر ۹۵ , ۱۷:۰۶
من:
:((((

پاسخ :

((:
مژگان
۰۳ تیر ۹۵ , ۱۲:۰۰
سلام...
من اگه پادشاه بودم همه رو میکشتم تا دنیا تموم شه والو...

پاسخ :

سلام 

:||||

چه خشن :)))))))))
لطفا پادشاه شدید به من و خانوادم رحم کنید ://///
مژگان
۰۴ تیر ۹۵ , ۱۱:۰۴
سلام...
من با همه یکسان رفتار میکنم:|

پاسخ :

سلام 

یعنی کار منم تمومه ؟! :///////
مژگان
۰۴ تیر ۹۵ , ۱۶:۵۶
سلام...
آره اگه پادشاه میشدم همه رو در یک زمان میکشتم تا یکسان رفتار کرده باشم آخرشم خودمو میکشتم والسلام:|
[آیکون خودتون عصبی و خسته هستید]

پاسخ :

چه خشن :| 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan