رضا امیرخانی


خوشحالی یعنی نویسنده محبوبت رو از نزدیک ببینی باش دست بدی، حرف بزنی ،عکس سلفی بگیری ، 

دم سفره افطار نزدیکش بشینی و خاطرات فوق العاده اش رو گوش بدی و وقت رفتن دستشو محکم فشار بدی 

و بهش بگی از دیدنت خیلی مفتخر شدم و اینو نه بر اساس تعارف و اینا بلکه از ته ته ِدل بگی !!!

رضا امیرخانی از اون چیزی که فکر می کردم دوست داشتنی تر بود .

 انسانی خیلی متواضع ،خاکی،خودمونی با ادبیاتی صمیمی و دوستانه .

 لحن حرف زدنش بیش از اندازه صمیمیه

 تو بیشتر جمله هاش یه شوخی و یه نکته طنز نهفته داره.

شخصیت کاریزماتیک امیرخانی با من کاری کرد که بعد از مدت ها از لاک تنهایی خودن بیرون اومدم 

و در یه جلسه ی فرهنگی نقد کتاب که انصافا خیلی هم پربار بود شرکت کردم. 

+تو جلسه یکی بهش گفت استاد ، گفت من استاد نیستم نویسنده ام :دی (لحنش خیلی خنده دار بود) 

۲۳:۱۲
بیست و دو
۲۴ خرداد ۹۵ , ۲۳:۱۵
هنوز من او رو نخوندم:(

پاسخ :

نصف عمرتان بر چی چی هست خودتون بگید؟!
. عارفه .
۲۴ خرداد ۹۵ , ۲۳:۳۵
اونطور که اونروز تو خندوانه دیدمشون تصور می کنم موقعی که داشتن این جمله رو می گفتن این شکلی بودن :|
نمی دونم چرا ولی فک می کنم این شکلی بودن ! :))

پاسخ :

با خنده گفت اینطوری بود قیافه اش ((: 
سرباز جامانده
۲۵ خرداد ۹۵ , ۰۰:۱۹
منتظرم کنکورو بدم برم ی چنتا کتاباشو بگیرم

پاسخ :

آفرین از این کار پشیمون نمیشید!!!
آکو لاد
۲۵ خرداد ۹۵ , ۰۰:۴۴
چی مینویسه؟

پاسخ :

چیزای خوب:)
عاشق بارون ...
۲۵ خرداد ۹۵ , ۰۱:۳۵
چه خوب! زیارت قبول! :)))

پاسخ :

ان شالله قسمت شما بشه:دی 

والا...
ساکن طبقه 40
۲۵ خرداد ۹۵ , ۰۱:۴۲
کتاب من اوش رو از دست خودش با امضاش گرفتم و هر روز باهاش حال می کنم ...
عجب کتابهایی، عجب تفکراتی و عجب نویسنده ای

پاسخ :

آدم بی نظیریه امیرخانی بی نظیر 
تمام کتاب هاشو دارم و خوندم..‌.
گم نام
۲۵ خرداد ۹۵ , ۰۵:۰۰
خیلی تعریف کتاباشو شنیدم ولی هنوز هیچ کدومو نخوندم.

پاسخ :

فقط خوندن یکی از کتاباش کافیه که طالب بقیه اش بشید...
من :)
۲۵ خرداد ۹۵ , ۱۱:۳۴
عاللیییی است :) عاالی :)

پاسخ :

آفرین :))
سعید
۲۵ خرداد ۹۵ , ۱۲:۴۶
پس کتاب خوان هم هستی!

هااان؟ چیه؟؟!
خب بهت نمیخورد!!!
:))

پاسخ :

حضوری جواب این کامنت رو میدم :دی 
سعید
۲۵ خرداد ۹۵ , ۱۲:۵۹
ی چند وقته پستای منو سعیدت کم شده!!!

فکر میکنم برا حفظ شهرت خودمم شده واجبه بیام تبادل کامنت داشته باشیم!!!
والا!!!
هواخواهام اعتراض کردن!!(یعنی اعتماد ب نفسو داری؟)
:)))

پاسخ :

هواخوات به خونت تشنه ان چند تاشون حتی بهت طمع کردن میخواستن بهت شکلات بدن 
ببرن کفتر نشونت بدن :)))))) 

والا... 
مهتاب
۲۵ خرداد ۹۵ , ۱۴:۰۳
سلام
بهتون تبریک میگم :))

پاسخ :

سلام 

ممنونم:) 
دچــ ــــار
۲۵ خرداد ۹۵ , ۱۴:۴۶
خبر میدادی ما هم می اومدیم:)

با کوله پشتی بود؟!

پاسخ :

اره کوله پشتی همراش بود :))
رواق
۲۷ خرداد ۹۵ , ۰۱:۵۳
چه خوب...؛ اینجور جلسات رو دوست دارم، مخصوصا اگه چنین مهمون هایی داشته باشه.
خاکی و متواضع بودنش رو همون شب خندوانه، از توی تلویزیون هم میشد حس کرد.
خدا حفظشون کنه برامون.

پاسخ :

خای دوستان خالی :) 
goli sh
۲۸ خرداد ۹۵ , ۱۱:۲۴
من ندیدم اون قسمت خندوانه رو حیف :/

پاسخ :

تو آپارات پیدا میشه ضبط شده اش :) 
آبان دخت ...
۱۵ تیر ۹۵ , ۱۲:۴۲
به به چه افتخاری! :))


چه خوب...اولین نفری هستید که می بینم اینقد به آقای امیرخانی ارادت دارین :)
والا من که ندیدمش ولی منِ او رو اینقد دوست داشتم که نگووو...اصن ادبیاتش...شیوه ی روایت...عالی بودن همه و همش :))

برم خندوانشو دانلود کنم :دی

پاسخ :

سلام آقای مفتخر هستم از آشنایی با شما خوشوقتم :دی 

خیلی بیشتر از ارادت :))
آبان دخت ...
۱۵ تیر ۹۵ , ۱۴:۰۸
بله خوشوقتم آقای مفتخر :))))

بیشتر از ارادت چی میشه؟ [آیکون من در حال تفکر]

پاسخ :

بیشتر از ارادت عشقه :دی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan