به یک عدد ماساژور مجرب نه مجردها نیازمندیم :دی

اینقدر خسته ام که احساس می کنم یه تریلی 18 چرخ از روم عبور کرده و به طرز معجزه آسایی زنده موندم 

ولی به شدت کوفته(تبریزی) شدم ، اصن یه وضی :/ 

۲۲:۳۶
دچــ ــــار
۲۸ ارديبهشت ۹۵ , ۲۲:۳۹
کسب روزی حلال:)

پاسخ :

والا... 
. عارفه .
۲۸ ارديبهشت ۹۵ , ۲۳:۰۰
خسته نباشید

پاسخ :

مچکرم
مژگان
۲۸ ارديبهشت ۹۵ , ۲۳:۲۲
سلام...
خودتونو ب یک حمام بیرون یا همون گرمابه قدیم دعوت بنمایید...

پاسخ :

سلام 
اگه میشد چی میشد:)))
مژگان
۲۹ ارديبهشت ۹۵ , ۰۰:۳۷
سلام...
میشه چرا ک نشه...
خودتونو دعوت کنید گاهی وقتا دعوت از طرف خود آدم خیلی حس خوبی داره...

پاسخ :

سلام 

امیدوارم فرصت کنم به زودی خودمو دعوت کنم :)
. زیزیگلو
۲۹ ارديبهشت ۹۵ , ۰۱:۱۷
خستگی هم خیلی خوبه بعضی وقتا...که بخوابی و ساعت ها بعد پاشی...یه خواب بی دغدغه که بعد از بیدار شدنش فکر یه چیزی این خوابو از دماغت بیرون نکشه!

پاسخ :

مثل گاز نوشابه که از دماغ آمدم بیرون میزنه :/ 
yasna sadat
۲۹ ارديبهشت ۹۵ , ۰۹:۵۷
خسته نباشین.!

پاسخ :

مچکرم:)
چشم به راهم ...
۲۹ ارديبهشت ۹۵ , ۱۶:۰۱
متاهل باشه قبوله؟

پاسخ :

حتما باید متاهل باشه چون من سفید پوست و خوش بر رو هستم (ماشالا)متاهل نباشه خطر وقوع گناه هست:دی

والا...
.. آنـه ..
۲۹ ارديبهشت ۹۵ , ۱۷:۲۳
عنوان :|

پاسخ :

(((:
بق بقو
۲۹ ارديبهشت ۹۵ , ۲۲:۳۸
الان که دیگ خسته نیستید:))

پاسخ :

الان نه دیگه ((: 
سعید
۱۶ خرداد ۹۵ , ۲۰:۴۶
عامو شما یک فروند استاد عزیز کوفته تبریزیتون کردن!!!

توقع دارید باور کنم الان به اون وضعیت دچار شدید؟!!!

اگه اونقدر کوفته اید تا صدایشان کنم بیایند تجدید دیدار!!! تا بفهمید کوفته یعنی چی!!!
:)

پاسخ :

تو نمیشه هی ما رو یاد اون طویله نندازی عایا خورخوتک ؟!
سعید
۱۷ خرداد ۹۵ , ۲۳:۵۰
بعضی وقتا لازم دارین تا قدر عافیت را بدانید!!!

والا!!!

پاسخ :

والا!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan