ها؟

برای شمام از این کامنتای دریوری تبلیغاتی میاد؟!


۲۲:۵۴
من :)
۲۳ ارديبهشت ۹۵ , ۲۳:۴۶
نه در این حد
اما میاد
:|

پاسخ :

فینگیلیش؟!
. زیزیگلو
۲۴ ارديبهشت ۹۵ , ۰۰:۳۹
چه سبز خوشرنگی!
رنگ ویندوزه یا عکس دستکتاپ؟!

+یکی به اسم آقای جعاوله که اسم کوچیکشم یادم نمیاد...توی همه ی وبا کامنتای چرت و پرت میزاره و تا جایی که میدونم همه به خونش تشنه ن!
فک کنم اسمش محمد حسین باشه! درست یادم نیست!

پاسخ :

رنگ عکس دکستاپه که خوده ویندوز عوضش میکنه :))

+سید محمد جعاوله رو دیدم کامنتاشو این کامتایی که برای من میاد همه فینگلیش در مورد محوصولات چرم گوچی :///
سرباز جامانده
۲۴ ارديبهشت ۹۵ , ۰۹:۳۱
بله میاد

پاسخ :

از اینا ؟؟؟
چشم به راهم ...
۲۴ ارديبهشت ۹۵ , ۱۵:۲۱
بله

پاسخ :

بعید میدونم :)
کوثر بانو
۲۴ ارديبهشت ۹۵ , ۲۱:۱۲
نه

پاسخ :

نعلبکی :دی 
سرباز جامانده
۲۴ ارديبهشت ۹۵ , ۲۲:۵۲
والا عکس معلوم نبود درست.گفتین تبلیغاتی گفتم میاد

پاسخ :

رو عکس کلیک کنید با سایز اصلی ببیندش.
من :)
۲۴ ارديبهشت ۹۵ , ۲۳:۰۷
هم فینگیلیش
که تا حالا پنج تا اومده
هم یکی هس به اسم Mark
اینم دو تا :|

پاسخ :

فکر میکنم این کامنتا کار ربات باشه :/
. زیزیگلو
۲۵ ارديبهشت ۹۵ , ۰۰:۲۱
آره آره اسمش سید محمده!

پاسخ :

سید هم هست نمیشه فحشش بدیم :)))) 

والا...
من :)
۲۵ ارديبهشت ۹۵ , ۱۱:۴۵
شاید هم کار ربات باشه :\

پاسخ :

احتمال زیاد :|
چشم به راهم ...
۲۵ ارديبهشت ۹۵ , ۱۸:۳۲
برای منم یکی میاد خارجکی مینویسه میره :|
یه همچین چیزایی دقیقا...

پاسخ :

کار ربات باید باشه چون ما کد امنیتی کامنت رو برداشتیم :)
اَسی بولیده
۲۶ ارديبهشت ۹۵ , ۰۱:۱۳
آره دقیقا همینا واسه منم اومده!!!

پاسخ :

دهنشون سرویس :|
.. آنـه ..
۲۶ ارديبهشت ۹۵ , ۰۲:۳۶
نه اینا دیگه چی ان :|

اون رنگ سبزه خیلی خوشگل بود :)

پاسخ :

خوشم میاد همه عاشق اون رنگ سبزه شدن :)))))
من :)
۲۶ ارديبهشت ۹۵ , ۱۴:۱۳
هیشکی حق نداره عاشق رنگ سبز شهههههه
هییییششششکیییی
سبز مال منه فقط
^_^

پاسخ :

بیا شاهد از غیب رسید :دی 

والا... 
. زیزیگلو
۲۶ ارديبهشت ۹۵ , ۱۸:۱۹
باز خوبه من کورسویی از رنگ سبز دیدم!
باز خوبه من از چیزی به اسم رنگ سبز صحبت به میان اوردم!

انقدم سبز مال منه و این حرفا نکنید لدفا! هرکی اول دیده مال خودشه! حرفم نباشه!

+میگم "من" جان... جریان این عزراییله چیه؟! همین پروفایلتو میگما!

پاسخ :

باز گیس و گیس کشی شروع شد :دی دعوا نکنید به همتون میرسه :))) 
والا... 

 +اون عزراییله سوال منم هست :) 
من :)
۲۷ ارديبهشت ۹۵ , ۱۲:۱۶
دعوا ندارم که
اونقدر سبز دارم که میتونم این یکی رو با یه عالمه احترام تقدیم کنم به شما :D
اصلا عادلانه نیس حرفتون .
من اعتراض دارم :))
در کل سبز فقط مال خودمه :)

+ گیس و گیس کشی 0ـo
جتگه مگه ؟؟؟

++ عزراییبه دیگه... فقط خوابیده....
عجیبه ؟

پاسخ :

دوستانی که به رنگ سبز عشق میوزریدن با شما هستن ایشون:)

++عزراییل که خواب نداره:))
من :)
۲۷ ارديبهشت ۹۵ , ۱۴:۱۸
چرا ؟

پاسخ :

چون فرشته ها نمیخوابن :)
من :)
۲۷ ارديبهشت ۹۵ , ۱۴:۴۰
عزراییل یکم با بقیه فرشته ها فرق داره
یکم زیاد فرق داره
هر کسی تو قلبش یه عزراییل داره که خوابیده
و جزو وجود آدمه
اما وقتی که بیدار شه
اون آدمه که جزئی از اونه .

پاسخ :

نمیشه بجاش آدم تو قلبش جبرِییل داشته باشه؟!
من :)
۲۷ ارديبهشت ۹۵ , ۱۵:۵۲
آیا میشه فقط جبرییلو داشت ؟! یا فقط عزراییل ؟!
هر دو هستند
اما همیشه یه سری چیزا ترسناک‌ ترند .

پاسخ :

بازم فرشت داریما چرا گیر دادین به عزراییل جون آخه ؟! 

والا... 
. زیزیگلو
۲۷ ارديبهشت ۹۵ , ۱۶:۴۸
ولش کن عزرائیلش بیدار نشه...بیفته رو دستمون چیکارش کنیم؟! :))

پاسخ :

منم هی میگم این همه فرشته چرا عزراییل جون؟!
yasna sadat
۲۷ ارديبهشت ۹۵ , ۱۹:۰۹
چرا زیادم از این مدل میاد کامنت!

پاسخ :

ای بر پدرشون :)))
من :)
۲۷ ارديبهشت ۹۵ , ۲۱:۳۳
واقعا که
:))
از همتون قطع امید کردم :D

پاسخ :

چرا آخه ؟!؟!!؟
من :)
۲۸ ارديبهشت ۹۵ , ۱۴:۱۸
هیچی
:)

پاسخ :

:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan