آمده ام که سر نهم 2

دلم برای اینجا تنگ شده بود خوب شد که اومدم دوباره نه ؟>!
۰۰:۰۹
yasna sadat
۲۹ فروردين ۹۵ , ۰۰:۲۵
بله...
خوش اومدین:)

شما هم که دچار سونامی شده بودین!!!

پاسخ :

:)))))

دچار ذوق زدگی می شوم :دی 

مچکرم :)
بیست و دو
۲۹ فروردين ۹۵ , ۰۰:۲۹
بله خیلی خوب شد..،

پاسخ :

مچکرم:)))) وب شما چی شده؟ 
چرا غیبش کردین؟!
اَسی بولیده
۲۹ فروردين ۹۵ , ۰۰:۳۰
کجایین شما؟؟؟

پاسخ :

زیر سقف لوله گاز:دی 

والا...
سرباز جامانده
۲۹ فروردين ۹۵ , ۰۰:۳۸
میگفتید یه گاوی گوسفندی چیزی زمین میزدیم

پاسخ :

نه دیگه کم تر از شتر راضی نیستم زمین بزنید :)))))

والا...
عاشق بارون ...
۲۹ فروردين ۹۵ , ۰۱:۱۳
کمرنگید. :))

پاسخ :

کمرنگی از بی رنگی بهتر نیست عایا؟ 
gandom baanoo
۲۹ فروردين ۹۵ , ۱۰:۳۶
اوهوم :)

پاسخ :

یاد اون شعره افتادم:دی
من :)
۲۹ فروردين ۹۵ , ۱۷:۲۰
خوب است:)

پاسخ :

ممنون همشیره :)))
کوثر بانو
۲۹ فروردين ۹۵ , ۲۲:۳۰
تعارف نکنید تو رو خدا خونه خودتونه
سالی ماهی یه بار سربزنید خوشحال میشیم!

پاسخ :

قول نمیدم ولی سعیمو می کنم :)))))
. عارفه .
۲۹ فروردين ۹۵ , ۲۳:۱۸
خوب شد :)

پاسخ :

شمام هنوز اینجا رو می خونید ؟! 

+ ممنونم :) 
zahra ans
۳۰ فروردين ۹۵ , ۱۲:۲۰
من همیشه این تیترتونو وقتی تنهام موقع استراحت بین درس بلند میخونم!یاد استاد شجریان میفتم بعدش:))

پاسخ :

استاد خودتی و بس همشیره :دی 
چشم به راهم ...
۳۰ فروردين ۹۵ , ۱۴:۲۵
اینجاست که باید بگم
سایتون سنگینه آقا ... :/

پاسخ :

من جسم شفافم سایه ندارم :دی 

والا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan