بی خوابی

فکر کنم عنوان اینقدر واضح باشه که نیازی به توضیح نباشه ؟! ها؟! 

۰۰:۵۳
بیست و دو
۰۹ فروردين ۹۵ , ۰۰:۵۴
نه نیازی نیست!
امان از فکروخیال!
میفهمم آقا میفهمم

پاسخ :

احسنت 

اتفافا به نظر خودمم دلیلش فکر و خیاله :(( 
المی ...
۰۹ فروردين ۹۵ , ۰۱:۰۸
فکرو خیال
استرس
یاد گذشته ها افتادن
آینده ی نامعلوم
کلا تا سحر بیدار نگه میدارن بعدم بیهوش میشیم نمیخوابیم:-\

پاسخ :

من توان تا سحر بیدار بودنو ندارم دیگه قبلش بیهوش میشم :دی 

والا... 
. خانم الف .
۰۹ فروردين ۹۵ , ۰۱:۱۸
سلام.
مام دچاریم بهش.

پاسخ :

سلام
ما نیز
مخصوصا اگه اعصابتم خورد باشه!
اَسی بولیده
۰۹ فروردين ۹۵ , ۰۲:۵۵
کاملا!

پاسخ :

شمام که بی خوابی میکشین ظاهرا!
yasna sadat
۰۹ فروردين ۹۵ , ۱۱:۵۶
هعی لوله گاز فانی..

پاسخ :

کجایی جونی که یادت بخیر!
+امضا: یک عدد پیرمرد شاعر تنها :)))
چشم به راهم ...
۰۹ فروردين ۹۵ , ۱۸:۲۷
احسنت به این کم گویی و افرین به این گزیده گویی !!!

پاسخ :

بلی بلی!
شاعر میفرماید: کم گوی و گزیده گوی چون در!
مــــــــ. یــ.مــ
۰۹ فروردين ۹۵ , ۲۰:۳۹
:/تقصیر منه به خدا
من به جای همتون میخوابم :///
اون شعر پست بالا از خودتونه؟

پاسخ :

جای منم بخوابین پس... من هااا!
+نه از خودم نیست:)
؛)
.... .
۱۰ فروردين ۹۵ , ۰۷:۰۰
معرکه بود آقا،معرکه
هویجورى ٦١ رو میگم

پاسخ :

میدونم...همه میگن!!
؛)
مــــــــ. یــ.مــ
۱۰ فروردين ۹۵ , ۲۲:۰۱
شما هااا:)
دل خوش نیست خوابم
فقر ِ آهنه
:دی برین آهنتونو کم کنین

پاسخ :

خدا آهن همه رو متعادل کنه ان شاالله! :))
والا...
مــــــــ. یــ.مــ
۱۱ فروردين ۹۵ , ۰۰:۱۹
:)))
منتظر بودم یه دمنوشی چیزی توصیه بکنید

پاسخ :

وقت قبلی گرفتید  برای ویزیت؟! 
سرباز جامانده
۲۹ فروردين ۹۵ , ۰۰:۴۰
:-/ من هیچیم نیستا ولی مث خرس میخوابم.

پاسخ :

دور از جون خرس عه ببخشید دور از جون شما :))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan