........

یک سینه حرف دارم ولی نقطه چین بس است...

ای کاش یه منشی داشتم وبلاگم رو بروز می کرد...!!!!!!
۰۰:۳۵
اَسی بولیده
۰۹ اسفند ۹۴ , ۰۰:۳۸
تنبل :/

پاسخ :

بحث تنبلی نیست حسش نیست !!!!!!!
رگـ ـها
۰۹ اسفند ۹۴ , ۰۰:۴۳
صبر کنید حسش بیاد :>

پاسخ :

به مو گفتی صبوری کن صبوری ... 
yasna sadat
۰۹ اسفند ۹۴ , ۰۱:۰۶
اقا قبول نیست تبعیض تا به کی!!!؟؟
چرا وقتی من عنوان رو........میذارم اخطار میده نمیشه :/چرا از شما شد!!!!
یه بار بنوسید پستو گه میخاید حسش میاد

پاسخ :

حتما با اصفونیا لجه :دی 
والا...
سعیمو می کنم.
عاشق بارون ...
۰۹ اسفند ۹۴ , ۰۱:۲۹
الان یه پستی خوندم. اومدم کامنت بذارم یاد: "یک سینه حرف هست ولی نقطه چین بس است." افتادم.
اینجا هم که نقطه چین است!

پاسخ :

اصن نقطه چین خودش یه دنیا حرفه...
والا...
بق بقو
۰۹ اسفند ۹۴ , ۰۱:۴۱
منم همین طور ... وقت هم نیس :/

پاسخ :

هعی...لوله گاز
محمد حسین
۰۹ اسفند ۹۴ , ۰۴:۱۵
شما بفرما ما تایپ می کنیم ..خوبِ اوستا جان ..؟

پاسخ :

مخلصم سید جون *: 

به قول شاعر یا بفرما به سرایم 
یا بفرما بسرایم :دی 
والا...
سرباز جامانده
۰۹ اسفند ۹۴ , ۰۴:۳۷
بخوابین.بیدار ک شدین حسش میاد

پاسخ :

الان بیدار شدم مشکل هنوز باقیه 
چرا جوون مردم و شاد و پشیمون می کنید؟! :دی
gandom baanoo
۰۹ اسفند ۹۴ , ۱۳:۰۱
باید به شما منشور خستگی اهدا کنن!!!! :/

پاسخ :

منشور چی هست ؟! تو جیب جا میشه ؟:دی 
من :)
۰۹ اسفند ۹۴ , ۱۳:۰۸
:))
این روزها همه خسته اند
شما چطور ؟
^ــ^

پاسخ :

این روزها من حوصله ام کمه خستگی به جای خودش:)))

والا...
..........
۰۹ اسفند ۹۴ , ۱۵:۱۷
من حاضرم، بگین بنویسیم، دل ملتى هم شاد میشه، دل شما هم سبک، والا
البته سینتون سبک میشه
جدى گفتما

پاسخ :

دل من داره هر روز سنگین تر میشه دیگه کمربندمم اندازه ام نیست :)))))))) 
ممنون به پیشنهادتون فکر می کنم :دی 

والا...
سرباز جامانده
۰۹ اسفند ۹۴ , ۱۵:۳۰
برنامه هست واسه اینکه گفتار رو به نوشتار تبدیل کنید ولی اسمشو یادم نمیاد.از گوگل عزیز کمک بگیرید ب نتیجه میرسید

پاسخ :

من با گوگول کاری ندارم:دی 

والا... 
من :)
۰۹ اسفند ۹۴ , ۱۵:۴۴
منشی ؟ واسه وبلاگ ؟
این دیگه ته تهشه :))
خستهههههه نبااااشیییییی :))

پاسخ :

ته تهشه نیست یه ذره مونده به تهش :)))) 

والا... 

+ درمونده نباشید :) 
gandom baanoo
۱۱ اسفند ۹۴ , ۰۹:۴۱
خوردنیه ^__^

پاسخ :

چی خوردنیه ؟!!
چشم به راهم ...
۱۱ اسفند ۹۴ , ۱۸:۳۹
حقوقش خوب باشه من حاضرم :)

پاسخ :

به قول این دختر لوسا ایششششششششش

مفت خواستن برام کار کنن نخواستم بعد بیام پولم بدم؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan