پیرمرد ِتنها

دیروز که از راهپیمایی بر می گشتم خیلی خسته شده بودم پنجه ی پام هم درد گرفته بود به پسر داییم گفتم 

فلانی قبلنا اون همه کارهای سخت می کردم ساعت ها پیاده روی و حتی دوره آموزشی ارتش با اون همه سختی 

عین خیالم نبود الان یکم پیاده روی کردم به روغن سوزی افتادم . 

یه جمله ای گفت که من رو بد جور برد تو فکر ، گفت اثرات شناسنامه اس !!! 

گفتم یعنی چی ؟ گفت سنت بالا رفته (: دیدم پر بی راه هم نمیگه درسته 26 سالگی سنی نیست ولی آدم نسبت 

به 17-18 سالگیش خیلی افتاده تر میشه و حالا دارم فکر می کنم این دوران کهولت رو چطوری سپری کنم :دی 


امضا: یه پیرمرد ِشاعر ِتنها 

۱۰:۱۸
کوثر بانو
۲۳ بهمن ۹۴ , ۱۰:۴۶
شاید کم تحرکی ازت پیرمرد ساخته

پاسخ :

اتفاقا تحرکمم خیلی کم نیست!!!
سرباز جامانده
۲۳ بهمن ۹۴ , ۱۰:۵۵
پیری شتریه که در خونه ی همه میخوام.حالا در خونه ی شما خیلی زود خوابیده.کاریش نداشته باشید بذارید بخوابه.خستس

پاسخ :

خیلی بیجا کرده در خونه من خوابیده مگه جا قحطیه؟! 

والا... 
سرباز جامانده
۲۳ بهمن ۹۴ , ۱۰:۵۵
پیری شتریه که در خونه ی همه میخوام.حالا در خونه ی شما خیلی زود خوابیده.کاریش نداشته باشید بذارید بخوابه.خستس
gandom baanoo
۲۳ بهمن ۹۴ , ۱۲:۱۹
:|
پای سنو نکشید وسط!!!!!!
رژیم بگیرین!!!!
ما رو هم نگران سنمون نکنید!!!!!!!
:)

پاسخ :

:/ 
رژیم چی بگیرم ؟ مگه اضافه وزن دارم ؟!
خانم ها که همیشه نگران سنشون هستن :دی 

والا... 
yasna sadat
۲۳ بهمن ۹۴ , ۱۳:۳۷
بابت تضعیف روحیه گفته.
بیخیال!
خب شاید به خاطر اینه که یه مدت کم تحرک بودید..

پاسخ :

تضعیف روحیه شاید !!!

در ادامه رجوعتون میدم به جواب کامنت کوثربانو :)))

والا... 
. zizigolu
۲۳ بهمن ۹۴ , ۱۴:۰۵
پیری و هزار درده!
ازین روغنا هست پیرمرد پیرزنا میزنن به پاهاشون جهت تسکین..فک کنم روغن ماهیه اسمش یا شایدم یه روغن دیگه که بوی ماهی میده! از همونا!

پاسخ :

خب شما از بس خسیسی روغن ماهیتو امانت نمیدی که من مجبور نشم بخرم :دی 

والا... 
بق بقو
۲۳ بهمن ۹۴ , ۲۲:۵۸
به فکر باشید خوبه :دی


+آهنگایی که میذارید خیلی قشنگه ...خیلی
اون آهنگ بنیامین که گذاشتید تا همین الان داشتم پشت هم گوش میدادم(حفظ شدم :|) .حالا نوبت این یکیه :دی
باتشکر:)

پاسخ :

به فکر چی باشم عایا؟!

ممنونم:)))))
این تشویق ها روحیه دهنده است:دی
رواق
۲۳ بهمن ۹۴ , ۲۳:۵۶
صدای خودتون بود؟
اهل الکی تعریف کردن نیستم، ولی خیلی خوب بود...
البته نه به اندازه صدای زنده یاد بسطامی.

پاسخ :

خخخخخ 
خوبه تو کلمات کلیدی نوشتم پویا بیاتی!!!
والا...
بق بقو
۲۴ بهمن ۹۴ , ۱۳:۰۴
همین به فکر پیریتون دیگ:))

پاسخ :

:))))))))

باشه حتما. 
yasna sadat
۲۴ بهمن ۹۴ , ۱۳:۰۶
بله پویا پیاتی خوب است.نقطه.

پاسخ :

آفرین  :دی 
چشم به راهم ...
۲۵ بهمن ۹۴ , ۲۰:۳۰
فک کنم این پیر مرد دیگه باید از تنهایی در بیاد :|

پاسخ :

قسمت نشده هنوز:دی 
مانی
۲۷ بهمن ۹۴ , ۱۰:۵۲
سلام شاعر جان
چ وبلاگ خوبی داری
تبریک!!!!!
وبعد....
در مورد شعری ک توی مثلا هویجوری بتاریخ ۲۷ بهمن گذاشتی یه هجا نذاشتی ک اشکال وزنی پیش آورده
احتمالا اشکال تایپیه
خوشحالم ک هنوز فعالی ....

پاسخ :

سلام عزیزم 
قربانت بوس بوس هفته دیگه انشالا می بینمت :) 
اصلاح شد اشکال تایپی بود ممنون بابت تذکر !
والا...
سما ...
۲۷ بهمن ۹۴ , ۱۱:۵۸
سلام پیرمرد
خوشحالم که هنوزم هستی و مطلب میذاری خخخ

پاسخ :

سلام خاله دختر 
مچکرم :))
خیلی وقت بود نبودین :) 
yasna sadat
۲۷ بهمن ۹۴ , ۱۲:۵۱

حالا چرا مثلا هیجوری!؟

پاسخ :

چون شعرش در حد هویجوری نیست !!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan