نمی دونم چی بنویسم عنوان رو...

نشسته بودم کنار بابام رو راحتی سه نفره داشتم براش گوشیش رو سرویس می کردم  دست انداخته بودم 

پشتش یه دفعه از کنار به نیم رخش نگاه کردم دیدم چقدر دوستش دارم گفتم بابا لپتو بیار جلو 

گفت برا چی ؟ گفتم میخوام بوست کنم صورتشو آورد جلو لب هام گذاشتم رو صورتش و لذت بخش ترین 

بوسه ی عمرم رو کردم ، انگار تموم دنیا تو اون لحظه مال من بود اینقدر این صحنه عزیز بود برام که بی توصیفه...

خدا می دونه تو دل بابام چی گذشت خیلی حسش رو بروز نداد ولی فهمیدم خیلی کیف کرده و من از اینکه 

اینقدر خوشحالش کرده بودم بد جور مست شده بودم مردها خیلی غرور دارن و ابراز علاقه های اینطوری براشون 

خیلی سخته اما اون روز خیلی ساده غرورم رو شکستم و یه حال خوبی پیدا کردم.

۲۳:۲۱
بیست و دو
۰۸ بهمن ۹۴ , ۲۳:۲۴
من الان که این پستو خوندم یه لبخند ناخودآگاه روو لبام اومده بود تا که به کلمه آخر رسیدم.
انشالله پدرتون صد و بیست سال سایشون بالا سرتون.

پاسخ :

خدا روشکر خوشحالم از اینکه یه حس خوب ایجاد کردم برا مخاطبام :)) 
من :)
۰۸ بهمن ۹۴ , ۲۳:۲۵
:)
امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشن .

پاسخ :

:) 
ممنون 
همه ی پدرمادرها ایشالا :) 
ghazaleh ...
۰۸ بهمن ۹۴ , ۲۳:۳۲
خداااااااااااانگهشون داره
اینکه غرور شکستن نیست
غرور در برابر بابا مامان که معنی نداره
آفرین آفرین همیشه ازاینکارا کنید کیف کنه ^_^

پاسخ :

ممنونم :)) 

خب سخته دیگه یه مقدار اما خیلی لذیذه :) 

لطف دارید شمام امتحان کنید:) 
محمد حسین
۰۸ بهمن ۹۴ , ۲۳:۵۲
یارب

یه یه ....

خوش به حالت .... البته بعد منزل نبود بوسه ی روحانی را :دی :دی

پاسخ :

یاهو 

احسنت اصلا بعد منزل نبود شمام می تونی با اسکایپ بوس بفرستی سیدجان :دی 

والا... 
مهتاب
۰۹ بهمن ۹۴ , ۰۰:۳۹
اورین:))))

پاسخ :

مچکرم :)) 
.... .
۰۹ بهمن ۹۴ , ۱۱:۳۰
الحمدالله
خوش بحالت
خوش بحالشون

پاسخ :

ممنونم :))) 

yasna sadat
۰۹ بهمن ۹۴ , ۱۱:۵۸
چه خوب
خدا براتون حفظش کنه

پاسخ :

مچکرم :) 
شمام امتحان کنید :) 
بق بقو
۰۹ بهمن ۹۴ , ۱۲:۱۵
‎:)‎
چه کار خوب و قشنگی ...
‎:)‎

پاسخ :

:) 
ممنون 
:) 

والا... 
gandom baanoo
۰۹ بهمن ۹۴ , ۱۲:۳۵
آورین :)

پاسخ :

مچکرم:) 
پری بانو
۰۹ بهمن ۹۴ , ۱۲:۴۴
مردا همیشه یه غرور لطیفی دارن
ولی باعث نمیشه یه زن نتونه درکش کنه
و درکش خیلی لدت بخشه :)

پاسخ :

غرور لطیفم آرزوست :دی 

آفرین به این درک :))) 
چشم به راهم ...
۰۹ بهمن ۹۴ , ۱۴:۴۱
افرین...خوبه

عمر با عزت داشته باشن

پاسخ :

ممنونم اخوی یا شایدم همشیره :دی 

والا...
سرباز جامانده
۰۹ بهمن ۹۴ , ۱۶:۳۰
ان شاالله سایشون همیشه بالای سرتون باشه
بعضی مواقع باید آدم غرورشو بکشنه

پاسخ :

به به از این دعا ممنون :) 

اصن غرور بهترین شکستنی دنیاست :دی 
مــــــــ. یــ.مــ
۰۹ بهمن ۹۴ , ۱۹:۰۰
:)))
:|
انتظار دارید آدم همچین پستی رو بخونه نره باباشو ببوسه؟؟؟

پاسخ :

ای جانم به به  احسنت :) 


والا... 
سرباز جامانده
۰۹ بهمن ۹۴ , ۲۰:۵۶
من کشف کردم جناب چشم به راه آقان(البته فقط در حد حدسه.به پستاشون اینجور میاد)
نه در اون حد ولی بعضی وقتا باید از موضع غرور کنار رفت

پاسخ :

جناب یعنی بنده ؟! 
شکستنش بعضی وقتا خیلی لذت داره. 
سرباز جامانده
۰۹ بهمن ۹۴ , ۲۱:۱۷
:| .نه جنابِ چشم به راهم منظورم بود
بعـــــــــــضی مواقع آره.
ره واس کسیه که فوت کرده ها

پاسخ :

اوووف عجب سوتی دادم :))))))
من از الان ره می نویسم که بعد فوتم چاپ شد کارشون راحت باشه ناشران گرامی :دی 
والا...
. zizigolu
۰۹ بهمن ۹۴ , ۲۱:۲۰
احسنتم حدیث!

پاسخ :

مچکرم:))
yasna sadat
۰۹ بهمن ۹۴ , ۲۳:۳۵
حدیث عاااااااااااالی بود
غرور وقتیم شکست بد میشکنه

پاسخ :

مچکرم:)))
قبل از اینکه کسی غرور آدمو بشکنه 
آدم خودش باید غرور خودشو بشکنه |•| 
والا...
چشم به راهم ...
۱۰ بهمن ۹۴ , ۲۲:۱۲
خراب این حدیث مستند شدم :|

پاسخ :

بپا رو سر کسی نریزید :دی 

والا... 
چشم به راهم ...
۱۰ بهمن ۹۴ , ۲۲:۱۹
به سربازه جامانده و مدیر وبلاگ

ای بابا
ای بابا
"جنابِ چشم به راهم " چقدر طولانی و پیچیده :|

باید اسمم را عوض کنم لابد :)

پاسخ :

فقط بی زحمت یه اسمی بذارید جنسیتش مشخص باشه :)))) 

والا... 
خانم الف
۱۰ بهمن ۹۴ , ۲۲:۵۶
چقد عالی بود این پست :)
بابام الان پیشم نیست :(

پاسخ :

چقدر ممنونم از این کامنت های دلگرم کننده :)) 
وقتی برگشت ان شالله :دی 
اَسی بولیده
۱۱ بهمن ۹۴ , ۰۰:۴۸
لعنت به چنین غروری
کار خیلی خوبی کردین
خوش به حالتون :,(

پاسخ :

والا... 

+کارم درسته من :))) 
سرباز جامانده
۱۲ بهمن ۹۴ , ۲۳:۳۴
نکه من انسان مودبی ام واس همینه.آره یچی بذارید مجهول نباشه کوتاهم باشه.ممنون^___^

پاسخ :

خواهر یا برادر چشم به راه با شوما هستن :))) 
عاشق بارون ...
۱۳ بهمن ۹۴ , ۱۸:۲۱
:)

پاسخ :

(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan