حنجره طلایی 3


دریافت
حجم: 3.92 مگابایت

۲۱:۵۰
مــــــــ. یــ.مــ
۱۹ دی ۹۴ , ۲۱:۵۵
چی رو کاور کردین؟

پاسخ :

چیکار کردم ؟! 
کاور چیه ؟ منظورتون افکته ؟ 
پری بانو
۱۹ دی ۹۴ , ۲۲:۰۱
:)

پاسخ :

(:
مــــــــ. یــ.مــ
۱۹ دی ۹۴ , ۲۲:۰۴
:-/
کاور بابا منظورم‌اینه آهنگ چه کسی رو بازخوانی کردین؟

پاسخ :

آهنگ فراق از حسین کشتکار بوشهری :) 
خانم الف
۱۹ دی ۹۴ , ۲۲:۱۱
سلام :)
همه عالم یکی مویت نیارزد ...

آفرین آقای خواننده ی شاعر :)
اینم ماشالله ...
:)

پاسخ :

سلام 

تمام مشک چین بویت نیارزد!!! 

+ ممنون نوه :) 
مــــــــ. یــ.مــ
۱۹ دی ۹۴ , ۲۲:۱۱
اممم کاور معنیش اینه که یه نفر آهنگ کس دیگه ای رو بازخوانی کنه:-)))

پاسخ :

آره فهمیدم حسین کشتکار :) 
ببخشید دیر جواب دادم !!!
ghazaleh ...
۱۹ دی ۹۴ , ۲۲:۳۳
ماشااللهـ مستر :))))

خوشمان آمد نسبت به قبلی قشنگ تر بودااااا ^_^

پاسخ :

ممنووون:))) 

لطف دارید:دی 

والا...
اَسی بولیده
۲۰ دی ۹۴ , ۰۰:۰۹
حالا چرا اینقدر سوزناک؟ :(

پاسخ :

سبکش همینطوریه آهنگ های حسین کشتکار !!!
من :)
۲۰ دی ۹۴ , ۰۹:۵۳
آری آری
بهتر از قبلی بود :)

پاسخ :

مچکرم »(: 
gandom baanoo
۲۰ دی ۹۴ , ۱۰:۴۳
اون دفعه دانلود کردم، این بار دیگه شرمنده!!!!
ته حجم نتمه!!! :|

پاسخ :

چقدر شما خسیس هستین بابا همش سه مگ حجمشه !!! 
مهتاب
۲۰ دی ۹۴ , ۱۶:۱۱
به به چه شعری چه صدای چه اوازی
قشنگ بود روز به روز پیشرفت ماشالله

پاسخ :

ممنونم شما لطف دارید:) 

+امیدوارم 
بیست و دو
۲۲ دی ۹۴ , ۱۷:۳۹
صاحب این وبلاگ چقدر کم حرف و ناپیدا شده!

پاسخ :

کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد...!!! 

والا... 
آئولوس
۲۳ دی ۹۴ , ۲۳:۴۲
خدمتون بگم که ، نایب السلطنه که استاد عبدالله دوامی بوده ، بهش میگفتن حنجره دریده :|
صفت خوبیه البته :)) پیشنهادی بود برای عنوان دفعه بعدی :))

عبدالله دوامی هم استاد استاد شجریان بوده -_- نمیدونم چه ربطی داشت :))

پاسخ :

نه دیگه بنده هرچقدر هم که استاد باشم :دی 
همچین جسارتی نمی نمیکنم خودم رو استاد عبدالله دوامی یا حتی 
حنجره دریده خطاب کنم :))) 

والا... 
آئولوس
۲۳ دی ۹۴ , ۲۳:۴۸
ناراحت نشید :| یه سرچ کنید جدا آدم خفنی بوده به عبارتی
:(

پاسخ :

رجوع کنید به جوابی که به کامنت قبلی دادم . 

البته که شما لطف دارید بنده استادی بیش نیستم :دی 

والا... 
ژوکر تنها
۲۹ دی ۹۴ , ۱۵:۰۷
سلام
بعد از مدتها دوباره سر زدم به وبتون
یه سوال دارم. میخوام دقیق جوابشو بهم بگید. اصلنم خواسته زیادی نیست :))
چجوری الان صدای خودتون رو با مدیا پلیر گذاشتید تو وب؟ جای خاصی آپ کردید؟
الان من میخوام یه آهنگی رو به این صورت بذارم تو وبم ولی نمیدونم چجوری. جاوا اسکریپتم که نمیشه گذاشت. خیلی درگیر این قضیه هستم.
پیشاپیش از پاسختون ممنون گذارم.خخخخ

پاسخ :

سلام 

ای کاش همه ی سوال ها به این سادگی باشه 
وقتی فایلتون رو تو فضای اختصاصی سایت آپلود می کنید 
باید برید به پست جدید اونجا یه گزینه هست که فایل های آپلود شده رو لینکش رو قرار می دید
اون پنجره جدید که باز میشه دو تا گزینه داره یکی قرار دادن شکلک دانلود و لینکش و دیگری 
پلیر اون فایل صوتی !!!
ژوکر تنها
۰۱ بهمن ۹۴ , ۰۰:۲۲
آره خب، منم سوالای بی جواب زیادی دارم....

خیلی مرسی مرسی
یه دنیا ممنون بایت راهنمایی

پاسخ :

خواهش می کنم امیدوارم که موفق شده باشید :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan