شورش رو درآوردن

شورش رو در آوردن این بلاگیا این چه وضعشه آخه ؟! 

یهو اصن همه بیان با هم در وبلاگ ها رو تخته کنیم درِ دنیای مجازی رو گل بگیریم .

خداحافظی وبلاگی مد شده اصن من یاد اون جمله معروف می افتم که می گفتن 

هر کی از مامانش قهر می کنه میره خواننده میشه الان هر کی قهر می کنه در وبلاگشو 

تخته می کنه این چه مدلشه آخه اگه قراره به این راحتی تعطیل کنید

 برید اصن چرا میاید می نویسید ؟!

والا... 

۲۱:۳۰
بیست و دو
۲۲ آذر ۹۴ , ۲۱:۳۳
من که رفتن کسیو باور نمیکنم چون همه دوباره بر میگردن شمام باور نکن
کلا باز تب بستن وب انگار راه افتاده

پاسخ :

لوس بازی در آوردن اصن خداحافظی چه معنی داره 

میخوای بری برو یه جوری خداحافظی می کنن که زین الدین زیدان از مستطیل سبز خداحافظی نکرد :)))) 

والا... 
gandom baanoo
۲۲ آذر ۹۴ , ۲۱:۳۴
شما یه ذره تا ته پستا رو بخونی این همه عصبانی نمیشیا!!!!!

پاسخ :

دهان شما سرویس که بنده رو به اشتباه انداختید :دی 

ولی این پست مخاطبش فقط شما نبودین کلی گفتم یه موجی راه افتاده اعصاب خرد کن :((( 

والا... 
ghazaleh ...
۲۲ آذر ۹۴ , ۲۱:۳۷
واقعا والله بخدا :|||
ملت سست عنصری داریم ما :-D

پاسخ :

دور از جون مخاطبای خودم :دی 

والا... 
زهـرا ...
۲۲ آذر ۹۴ , ۲۱:۴۴
الان با من یکی که نبودین؟ :|

پاسخ :

نه اصلا :دی 
زهـرا ...
۲۲ آذر ۹۴ , ۲۱:۴۶
:دی ؟؟؟!

پس بودین :|

پاسخ :

نه تو زود برگشتی شامل این پست نمیشی :))) 
زهـرا ...
۲۲ آذر ۹۴ , ۲۱:۴۸
اوهوم آره :/

پاسخ :

آفرین :) 
gandom baanoo
۲۲ آذر ۹۴ , ۲۱:۵۹
آخه تو وبلاگ منم خیلی عصبانیت به خرج داده بودین :)))))

پاسخ :

سوتفاهم بود حل شد :دی 

۲۳ آذر ۹۴ , ۰۲:۱۵
نفس عمیق بکشید...به اعصابتون مسلط باشید...
و اینکه من هستما...میخونمتون...فقط نمیدونم چی بگم گاهی...برا همین کامنت نمیزارم... :)

پاسخ :

آخیییییییییییییش 
نفس عمیق چقدر حال ادم خوب می کنه :)))


+بی زحمت آدرس هم فراموش نشود :دی 
مژگان
۲۳ آذر ۹۴ , ۱۲:۰۴
سلام...
من فکر میکنم یکی از دلایلش اینه ک همه سرگرم دنیای مجازی دیگه ای شدن مثلا واتساپ و تلگرام و لاین و اینجور چیزا...

پاسخ :

سلام 

لعنت به دنیای مجازی که آدم ها رو از هم دور تر می کنه :( 

والا... 
خاتون
۲۳ آذر ۹۴ , ۱۲:۳۴
چه عصبی!!!

پاسخ :

اعصاب نمیذارن برا آدم خب :))))
ghazaleh ...
۲۳ آذر ۹۴ , ۱۳:۴۱
عشق یعنی دل تپیدن بهر دوست
عشق یعنی جان من قربان اوست
عشق یعنی خواندن از چشمان او
حرفهای دل بدون گفتگو
عشق یعنی روح را آراستن
بی شمار افتادن و برخاستن
عشق یعنی گل به جای خار باش
پل به جای این همه دیوار باش


هویجوری عالیـ:)))))

پاسخ :

به به زیبا و شیوا :) 

مچکرم .
ghazaleh ...
۲۳ آذر ۹۴ , ۱۳:۴۴
مهدی اکبری مهدیار
مهدیار جا افتاده

پاسخ :

یعنی اسمش مهدیاره ؟ یا دنباله فامیلشه ؟
ghazaleh ...
۲۳ آذر ۹۴ , ۱۳:۴۹
دنباله فامیلیشه
"مهدی اکبری مهدیار "

پاسخ :

ممنون که اطلاع دادید :) 
بق بقو
۲۳ آذر ۹۴ , ۱۴:۱۰
میگم حالا شما زیاد حرص نخورید‎:)‎
مطمئنم بامن که نیستید ‎:D
بگید با من نیستید بگید‎;)‎

پاسخ :

مدیونید اگه فکر کنید شما هم شامل این پست می شید :)))

والا... 
عاشق بارون ...
۲۳ آذر ۹۴ , ۱۵:۰۲
اولاً که تا موج عصبانیت پست از بین نرفته بگید این مژگان تو کامنت ها همون مژگانه؟؟؟ که من حسابی دعوا کنم باهاش! -___-
بعد هم هر چی آدم میاد به رفتن این آدما عادت کنه باز اعصاب آدمو میریزن بهم نمیشه که نمیشه. :|||||
ولی خلاصه باید عادت کرد. -__-

پاسخ :

کدوم مژگان ؟! فکر کنم نبض احساس منظورتونه بعله خودشه بگیریدش تا در نرفته :دی 

هعی ..لوله گاز


من :)
۲۳ آذر ۹۴ , ۱۷:۰۹
یکم با آرامش هم میشه اینو گفت هاااا :)

پاسخ :

کو آرامش کو اعصاب؟!
آئولوس
۲۳ آذر ۹۴ , ۲۲:۳۰
گل گاو زبون بیارم ؟ :|

پاسخ :

بی زحمت به لیمو هم همراش دم کنید :دی
مهتاب
۲۴ آذر ۹۴ , ۰۰:۲۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام **** به اعصابتون مسلسل باشین

پاسخ :

سلام نمیذارن که مسلسل باشم :)))
عاشق بارون ...
۲۴ آذر ۹۴ , ۰۰:۴۴
باز کی اول این رفتن رو شروع کرد که مثل ویروس آنفولانزا افتاد به جون بقیه؟؟ :|

پاسخ :

نمی دونم کی بود هرکی که هست باید دعا کنه 
دست من بهش نرسه:)))
بیست و دو
۲۴ آذر ۹۴ , ۲۱:۴۸
تک بیتی بالا چه قشنگ بود.

پاسخ :

:)))
صآب خونـِ
۲۵ آذر ۹۴ , ۱۳:۲۱
خخخ خیلی از دوستام در وبلاگشونو تخته کردند :(
+لطفا وبلاگ ما رو دنبال کنید

پاسخ :

:))) 

+ بلاگ هم شده بچه بازی دنبالم کنم که چی بشه ؟ 
. zizigolu
۲۵ آذر ۹۴ , ۱۴:۴۸
از دیشب اون بیت بالا شده ورد زبونم...
واسه هرکس که دیدم خوندمش...
هی میومدم توی وبتون...هی چشمم میخورد بهش هی باز میخوندمش
سرما خوردم .... تب دار و مریضم...ولی ژاکتمو به هیشکی نمیدم!

پاسخ :

خدا شفات بده :)))) 

والا... 
. zizigolu
۲۵ آذر ۹۴ , ۱۵:۱۸
خدا خودتو شفا بده!
الهم اشفعنا خودش!

پاسخ :

اللهم رو اینطوری می نویسن بعد دوست نداری سرماخوردگیت خوب بشه ؟! 
. zizigolu
۲۵ آذر ۹۴ , ۱۵:۲۹
اوهوم!
دوست دارم خوب بشه
تازه آبریزش دماغ و آبریزش چشم هم دارم
تب و لرز
ته گلومم میسوزه!

پاسخ :

خدا رحمتت کنه احتمالا اچ 1 ان 1 گرفتی :)))) 

یادت رو همیشه گرامی می داریم خیالت راحت :دی 

والا... 
. zizigolu
۲۵ آذر ۹۴ , ۱۶:۰۰
:|
بهتره برم سوریه پس!
با شهادت بمیرم لااقل...نه در اثر بیماری!

پاسخ :

دخترها رو سوریه نمی برن :دی
 بهتر فکر یه کار دیگه ای باشی :))))
والا...
yasna sadat
۲۶ آذر ۹۴ , ۱۶:۵۷
ای بابا چه خشن
با این پست دیگه کسی جرات میکنه بخاد وب حذف کنه و بره!
نه والا:))

پاسخ :

اصن بخاطر همین خشن نوشتم که کسی جرات نکنه بره:)))

والا...
سیدمحمدمهدی صدری‌شال
۰۲ دی ۹۴ , ۲۲:۰۵
تقصیرِ اپلیکیشن‌های موبایلی هست... :)

پاسخ :

بعید می دونم سید اونایی که تو خط اپلیکیشن هستن کلا وب نویسی نمی کنن :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan