سحر قلم

بعضیی ها ذاتا نویسنده به دنیا می آیند و با قلم جادویی شان سحر می کنند به آن هایی که

مرد هستن ساحر و به آن هایی که زن هستن ساحره می گویند آن هایی که مشهور می شوند

 یکی می شوند مثل استاد مطلقِ سحر و جادو 

رضا امیرخانی خالق رمان جادویی من ِ او و آن هایی که گمنام می مانند

 متاسفانه زیاد شناخته نمی شوند و خیلی سخت می توانی چنین شخصی پیدا کنی که

با قلمش سحر کند راستش را بخواهید تا حالا با 

چند ساحر و ساحره در این دنیای مجازی آشنا شده ام و مدت ها مست جادوی قلم سحرانگیزشان

بوده ام اما بالاخره سحرشان ابطال و افول کرده اند ... 

این روزها نوشته ها ی جذاب ایشان رو مطالعه می کنم و لذت می برم

 نمی دانم شاید بخاطر این باشد که این نوشته ها کاملا از دل برآمده

 و یا به خاطر 

ذاتا نویسنده بودن ایشان 

در هر صورت توصیه می کنم بخوانید و محظوظ شوید. 


۲۰:۵۳
gandom baanoo
۲۸ آبان ۹۴ , ۲۱:۰۴
قلم خوبی داره... نوشته هاش خوشکل بودن :)

پاسخ :

خیلی :) 
بیست و دو
۲۸ آبان ۹۴ , ۲۱:۱۳
لطف دارید ممنونم واقعا

پاسخ :

اصلا اغراق نکردم نظر واقعیمو گفتم :) 

۲۸ آبان ۹۴ , ۲۲:۳۱
الان میرم میخونم...رفتم...الان توراهم...عهه رسیدم...به به...بسی هم خوب...

پاسخ :

آفرین بخونید و مفیوض بشید:) 

اگه آدرس هم میذاشتین من هم سر میزدم :)) 
بانو ف تک نقطه
۲۸ آبان ۹۴ , ۲۲:۴۸
واقعا دوست دارم منم نوشته هاشو :)

پاسخ :

خوب نوشتن همه رو جذب می کنه . 

۲۹ آبان ۹۴ , ۰۱:۳۶
از اونجایی که شما با بلاگفا تو قهرید...برا همین آدرس نمیزارم :))

پاسخ :

اینطوری که از نظرات گهربار من بی نصیب میشین :دی 

۲۹ آبان ۹۴ , ۱۳:۳۳
خب پس برای بهره مند شدن از نظرات گهربار شما...این یه بارو آدرس میزارم...
:))

پاسخ :

تکبیر :))))) 
gandom baanoo
۲۹ آبان ۹۴ , ۱۹:۲۵
خودش میدونه که شما اینطوری ازش تعریف کردین؟! :)

پاسخ :

خودشون اومدن تشکر نمودن :)) 
من :)
۲۹ آبان ۹۴ , ۲۱:۳۰
چققدددر خوووب:)

پاسخ :

چنین باد :) 
. zizigolu
۲۹ آبان ۹۴ , ۲۳:۵۷
عالیه!
خیلی!

مخصوصا با اون داداش دوست داشتنی تخیلیش!

پاسخ :

خیلی عالی :) 
yasna sadat
۳۰ آبان ۹۴ , ۲۳:۱۳
بله قشنگ بود نوشته هاشون..
خیلی هنره که بتونی مخاطب رو جذب کنی تا آخر متن یا پستت رو بخونه

پاسخ :

آفرین نکته اش همون میخ کوب کردن مخاطبه !!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan