ربات انسان نما

اینقدر امروز کار کردم که الان احساس ربات بودن بهم دست داده تازه یه احساس می کنم 

یه موجود دیگه هم هستم حتی ، موجودی باهوش و مهربون ولی اسمش بد در رفته خیلی هم 

زحمت کشه بنده خدا ، همون که کلی ضرب المثل هم در موردش هست همون که گاهی تو گِل هم 

گیر می کنه :))) 

والا... 


+ به قول برادرزادم خستمه وحشتناکم خستمه:( 

۲۲:۰۱
پلاک هفت
۲۵ آبان ۹۴ , ۲۲:۰۷
به جیگرا توهین کردی؟! :دی

پاسخ :

نه بابا خستگی بیش از حد باعث خود جیگر پنداریم شده :))))

والا... 
. zizigolu
۲۵ آبان ۹۴ , ۲۲:۴۲
شیرازیا هم میگن خستمه!

پاسخ :

من شیرازی  ها رو دوست دارم :) 
عاشق بارون...
۲۶ آبان ۹۴ , ۰۰:۱۴
خسته نباشید. :)
جیگره جیگره جیگره!

پاسخ :

من جیگر نیستم من جیگر نیستم من جیگر نیستم :))) 
زهـرا ...
۲۶ آبان ۹۴ , ۰۰:۳۱
خستمه :|
جالبه ها !

کجایی هست این کلمه؟!

پاسخ :

خیلی جالب :) 

میگن شیرازیا ایطوری میگن :دی

۲۶ آبان ۹۴ , ۰۲:۳۴
خسته نباشید انرژی منفی داره...خدا قوت...

پاسخ :

مچکرم واسه انرژی مثبتتون :))) 
asra ツ..
۲۶ آبان ۹۴ , ۱۵:۴۳
میدونستی الاغ باهوش ترین حیونه :|
حتی میگن گاو خر تر از خود گاوه :))

پاسخ :

خب نوشتم تو پست که حیوون باهوشیه دیگه :))
 در اینکه هیچ حیوانی به خریت خر وجود نداره که شکی نیست:دی 
والا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan