پرایدو مسی رنگ

هیچ وقت با ماشین مسی رنگ تصادف نکنید مخصوصا اینکه مقصر باشید و سپرش داغون بشه :( 

ماشین های تک رنگ مثل مسی هزینه نقاشی و قطعاتش خیلی بیشتره !!!

تو یه تصادف کوچیک  من مقصر شدم

 الان با هزینه ماشین خودمون یه چیزی حدود 600 تومن رفتم تو خرج (آیکون شیون و زاری) 

الان احساس کسی رو دارم که بیل به کمرش خورده و نمی تونه صاف راه بره اینطوری شدم ://///

والا... 
۱۶:۴۰
زهـرا ...
۲۸ مهر ۹۴ , ۱۶:۴۳
چه بد :/
باشه حواسمون هست :دی

پاسخ :

ای کاش اینجا شکلک داشت 
جا داشت چند تا شکلک گریه بذارم :(((( 
. zizigolu
۲۸ مهر ۹۴ , ۱۷:۳۷
یووووووووووووخخخخخخخ

والا!
+مسخره کردی سرت اومد!
حالا من یدونه مسواک بودا...!
چوب خدا صدا نداره!
:)))

+هدف این کامنت دراوردن حرص شما بود! همین!

پاسخ :

امروز که تصادف نکردم یکشنبه کردم امروز رفتیم خسارت رو برآورد کردیم :((( 

+ اصلا حرصم در نیومد ( آیکون زبان درازی) 

والا... 
زهـرا ...
۲۸ مهر ۹۴ , ۱۷:۴۱
بدجوری خسارت دادین پس ...
ان شاء الله که خدا صبرتون بده :)
حالا ماشین خودتون هیچیش نشد؟!!

پاسخ :

عمق فاجعه خیلی عمیقه :دی 

ممنونم انشالله تو شادی هاتون جبران کنیم :)))) 

ماشین خودمون هم احتیاج به صافکاری گل گیر و ایضا نقاشی گل گیر داره !!! 
زهـرا ...
۲۸ مهر ۹۴ , ۲۲:۱۶
:)))))

پاسخ :

:دی 
سوفی ...
۳۰ مهر ۹۴ , ۱۴:۴۴
درکت میکنم جوون بنده خودم با ماشینه بابا جان تصادف کردم ماشینمونم تک رنگ بود هیچی دیگه حدود سه سال پیش200تومن خرج برداشت عذاب وجدان گرفته بودم فجیعععععع

پاسخ :

خیلی اعصاب خرد کنه این عذاب وجدان :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan