ز چه ای ندید کامم...

با گوش دل بشنوید :  

 

دریافت

 

 

+ بوشهری ها رو خیلی دوست دارم :) 

۲۲:۱۳
زهـرا ...
۲۸ مهر ۹۴ , ۲۲:۱۸
چقد خوب بود این ...
به چه زبونیه؟!

پاسخ :

بوشهری :) 
زهـرا ...
۲۸ مهر ۹۴ , ۲۲:۲۳
مشکی شد اینجا.
فکر کنم اون مثبت پایینی رو ندیده بودم.
عزاداری هاتون قبول
واسه ما هم دعا کنید.

پاسخ :

سیاه پوش محرم شد:) 

ممنونم قبول حق انشالله . 

بعدا اضافه اش کردم . 
سحر
۲۸ مهر ۹۴ , ۲۲:۴۵
ای شده مجنون خدا السلام / شاهرگ خون خدا السلام
ای شده سرشار دلم از غمت / باز محرم شد و دل محرمت
هست نگاه نگران همه / سوی تو ای دسته گل فاطمه
ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تسلیت باد
. zizigolu
۲۹ مهر ۹۴ , ۰۸:۳۵
بوشهری ها هم تعریفتو میکردن!

پاسخ :

کی ؟ کجا ؟ 
دمشون گرم واسه اینه که آدم شناس های خوبی هستن:)))) 
. zizigolu
۲۹ مهر ۹۴ , ۱۳:۰۸
اینجا همه همینجوری مداحی میکنن
اون طبل زدنی رو هم که شما بهش میگین آبادانی، ما بهش میگیم "مارش"
اینجا مارش میزنن

پاسخ :

من گفتم طبل زنی ؟
کسی اینجا از من شنیده گفته باشم طبل زنی ؟! 
. zizigolu
۲۹ مهر ۹۴ , ۱۶:۳۶
صرفا جهت اطلاع بود اون طبل زنی!

پاسخ :

صرفا جهت اطلاع که پنج شنبه ها میده امروز چهارشنبه بود :دی 

والا... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan