آینه

آینه , آینه است . 

من و تو آینه همدگریم 

روزها در گذر شادی و غم با ما رفت 

من و تو همسفریم 

و ... 


+یه رفیق قدیمی سال ها قبل این شعر رو به من هدیه داد 

با خط خودش هم نوشته بودش خیلی وقته نخونده بودمش امشب یهو یادم افتاد. 

۲۲:۱۱
. zizigolu
۲۲ شهریور ۹۴ , ۲۳:۲۲
چه هدیه ی خوبی :)
یه دست خط از یه دوست

پاسخ :

آره 
خیلی خوب بود :) 
x7
۲۳ شهریور ۹۴ , ۱۲:۵۲
شعر خوبی بود...
شما هم مینوشتید با دست خط خودتون میزاشتید اینجا...هدیه برای ما... :d

پاسخ :

منم بعدا یکی از شعرامو با دست خط خودم بهش هدیه دادم :) 

انشالله اگه عمری بود این کار رو می کنم. 

والا... 
...... ..
۲۳ شهریور ۹۴ , ۱۳:۲۴
نمیدانم چه شده
شاید سر شلوغی
شاید هم هنوز جای کاریست که بلاگفا با ما کرد ...
اله اکبر
برداشتیم اقا, برداشتیم

پاسخ :

الله اکبر الله اکبر عجب فتح الفتوحی :))))) 

والا... 
المی ...
۲۴ شهریور ۹۴ , ۱۱:۰۵
بححح بححح
اینجور هدیه ها را دوس داشت:دی

پاسخ :

از کامنتتون تشکر کرد , من هم مثل شما فارسی نتونست خوب حرف زد :دی 

آی ام خارجی :))) 
مهتاب
۲۷ شهریور ۹۴ , ۱۸:۴۰
قشنگ و دل نشین بود

پاسخ :

مچکرم :)
yasna sadat
۲۹ شهریور ۹۴ , ۰۱:۰۰
نوشته ی قشنگی بود لایک

پاسخ :

:))
المی ...
۳۰ شهریور ۹۴ , ۰۱:۰۰
:))))

پاسخ :

:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan