قیلوله

+آقا من خسته ام یه چرت قیلوله بزنم 

- باشه بخواب 

چند ساعت بعد 

+آخیش عجب قیلوله ای بود 

- این که قیلوله نبود شالوله بود شالوله :)))

۱۷:۱۹
yasna sadat
۲۱ شهریور ۹۴ , ۱۸:۵۹
شالوله چیست عایا؟
ممنون از حضورتون:)

پاسخ :

شالوله یعنی لوله ی خیلی بزرگ :))) 

خواهش می کنم . 

والا... 
. zizigolu
۲۱ شهریور ۹۴ , ۱۹:۳۴
حالا این قیلوله بود انقدر خوابیدی...
وای به حال اینکه بخوای شاهلوله بخوابی...!
چه شود...الله اکبر! :))

پاسخ :

من نبودم که بنده ناظر ماجرا بودم :))) 

شالوله یه چیزی تو مایه های کماست :دی 

والا... 
...... ..
۲۲ شهریور ۹۴ , ۱۸:۱۲
رمز موخام

پاسخ :

با عرض شرمندگی برا خودم نوشتم این پست که یادم نره 
برای اینکه شرمنده دوستان نشم نظرات این پست رو می بندم :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan