تصمیم کبری

تصمیم گرفتم هفته ای یه پست بذارم 

اندازه یه رمان 500 صفحه ای حرف برای گفتن دارم :)

والا... 

پ.ن: البته استثنا هم وجود داره . 
۲۰:۵۵
نیلوفر
۱۴ مرداد ۹۴ , ۲۱:۳۸
من احساس آسودگی بیشتری می‌کنم، اگر دست کم یک پله پایین‌تر از حد توان خود زندگی کنم.

پاسخ :

که اینطور :))
❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
۱۴ مرداد ۹۴ , ۲۱:۴۷
این نیلوفر هم تبلیغتیه، گولشو نخور!
+به امید نخورده شدن کامنتام صلوات :|

پاسخ :

به قول ارسطو : حساس نشو حساس نشو . 
مارکر زرد :)
۱۵ مرداد ۹۴ , ۱۸:۲۴
اینطوری که ٥٠٠ هفته طول میکشه :))

پاسخ :

سعی می کنم 400 هفته طول بکشه :))))))))) 

والا... 
لیلا هستم
۱۴ مهر ۹۴ , ۱۶:۳۹
:/

پاسخ :

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan